Miljø- og Kvalitetspolitikk 

Kvalitetspolitikk

  • Oppfylle myndighets- og bedriftspålagte krav og kontinuerlig forbedre virkningen av kvalitetsstyringssystemet 
  • Skal være en betydelig aktør innen avfallsrelatert transport i MIdt-Norge
  • Skal være den foretrukne samarbeidspartner innen avfallsbehandling i vårt franchise-område 
  • Ha kundetilfredshet i fokus ved gjennomføring av kundeoppdrag
  • Prioriterer å fokusere på materialgjenvinning av mottatt avfall 

Miljøpolitikk:

  • Vi skal til enhver tid ha rutiner og ressurser som sikrer at vi reduserer risikoen for uakseptable utslipp til luft, jord og vann.
  • Kontinuerlig arbeide med å forbedre arbeidsmetoder og bruk av produksjonsutstyr for å forhindre forurensning.
  • Redusere mengden av miljøskadelige komponenter i vår virksomhet.
  • Redusere risiko og tilrettelegge arbeidsoppgaver for våre ansatte og interessenter, slik at vi forebygger ulykker, helseskader og brann.

 
Miljø- og kvalitetsmål

  • Vi skal ha mindre enn 1% feil på våre utgående fakturaer
  • 50% av utgående fakturaer skal sendes elektronisk til våre kunder
  • Fakturering skal være ferdig innen den 10´ende neste måned.
  • Vi skal matrialgjenvinne 10% av innkommet blandet avfall innen 2017
  • Overvåke og måle tomgangskjøring, utrullingsgrad og dieselforbruk på våre lastebiler 
    • Dieselforbruk skal ikke over 4,4 liter pr mil
    • Tomgangskjøring ikke over 10%
    • Utrulling over 15%
  • Forbedre vår konkuranseevne og utvikle lønnsom vekst innen avfall.
  • Vi skal arbeide for å implementere "den sirkulære økonomi" i vår strategiplan i løpet av 2017, slik at vi i større grad bidrar til økt materialgjenvinning

Vi skal ha en kundetilfredshet på over 9 på våre største kunder.

Isak D. Westgaard AS   -   Industrivegen 13, 7500 Stjørdal   -   Telefon: 74 82 01 20   -   Faks: 74 82 01 29    -   firmapost@westgaard.no
Levert av